lurvtussarna

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Crissi - 19 januari 2013 01:20

Min hjärna känns helt seg just nu. Lite som att den badar i kolasås. Tyvärr känns den så allt oftare nu för tiden, vet inte om det har varit ovanligt mycket tankar som trängs i den eller om det är den här nya höga åldern som infann sig för ett par dagar sedan som gör sig påmind... 


Men nu är maten inhandlad, veden inbursen, elden eldad, disken någorlunda fixad, ärenden i stan fixade, banor ritade, domarprtokoll ifyllda och utskriva, starlistor förberedda och utskrivna, extra skyltar tillverkade, två av tre hundar rastade. 


Allt det där pappersarbetet tar såå mycket längre tid än vad jag tänker mig- VARJE GÅNG! 
Det är allt bra märkligt det där... 


Nu borde jag fixa nåt att äta till kvällmat och lunch imorgon, duscha, packa till imorgon och sova. 
Känns som jag kommer glömma allt viktigt. Försöker verkligen anstränga mig och tänka på vad jag ska ha med, både till kursen, men framför allt till kvällens förberedelser sen till cupen. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards