lurvtussarna

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Crissi - 12 november 2011 18:02

Jag och Pippi har tagit det lite lugnt ett tag. Det har varit rätt skönt. Skulle ha tävlat lydnd idag, men jag hoppade över det. Var ute och bowlade igår istället. Det var riktigt kul!! :) 
Har haft Emelie här ett par dagar denna veckan också, supermys! En dag var vi iväg och vaccinerade alla hundarna. Någon som vet någon bra veterinär här i närheten? Är inte särskillt nöjd med den jag går hos nu. Tycker hon är slarvig och stressad. Min förra veterinär var bättre.
Jag har cyklat lite med Pippi och hoppas verkligen att jag kan vara lite duktig och fortsätta med det nu. Hade tänkt gå en långrunda idag, men våra gäster stannde länge så det fick bli den lilla cykelrundan innan det blev mörkt. När vi kom in var jag t o m så duktig att jag strechade henne och så blev det lite massagegos. :)


Igår var Lisette och Lasse här och tränade lite rally. Jag tränade med Pippi med fokus på uthållighet, hundra procent fokus och bra belöningar. Hon gick riktigt riktigt bra!!  Tänk om hon kunde gå så imorgon!? För imorgon åker vi ner till Söderåsen för att tävla igen. Över 180 starter, det gör mig såå nervös! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards