lurvtussarna

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Crissi - 2 november 2011 21:12

Åh, TACK alla ni snälla människor!! Ni anar inte hur glad jag blev när jag läste era kommentarer! Det var precis vad jag behövde just då. :) 


Anne, jag läste det där inlägget som du tipsade om. Det var ett tag sedan jag läste det och det var ett väldigt bra tips. För när allt är mörkt är det svårt att komma ihåg hur det kan kännas när det är ljust. 


Nu har vi tagit nya tag. Vi tränar framför speglen och försöker utöka tiden då hon bara kan sitta och titta. 
Ute har jag försökt att träna längre sträckor med bättre belöning istället för små biter med dålig belöning. Igår var vi ute och hade små burkar med kattmat. Allt för att hitta det roliga och positiva igen.
Vid sidan om det tränar vi att kunna få kontakt när det händer saker samt starter och ingångar.


För att inte tröttna och bli tjatig så försöker jag hitta tillbaka till allt annat kul som vi gjorde innan jag snöade in på den här lydnadsgrejen... Lite trix, freestyle och nya saker. :)

Sen vet jag att jag borde träna upp hennes kondis mer. Den är inte vad den borde vara. Men jag är ju så jäkla lat...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards