lurvtussarna

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Crissi - 24 april 2011 21:06

Skulle bara vilja vråla ut som Ronja Rövardotter och springa runt runt i något slags rus! Det är så otroligt skönt med sommarvärmen som nu gästat oss i ett par dagar. Hoppas verkligen att den slår sig ner och stannar ett bra tag! Dock så stannar tanken på ruset vid att vara just en tanke, känns lugnast så... 


Idag har min syster, hennes man och deras två barn Iris och Albin samt min pappa och Carin varit och hälsat på oss. Det var första gången jag träffade lille Albin som nu hunnit bli sju veckor gammal. Han var SÅÅ fin! 

Vi gick på liten guidad tur i huset då Linda & Co inte sett det tidigare och så grillade vi i trädgården. Underbart mysigt att träffa dem! Iris hon växer ju så det knakar! Hon är så söt! Hon är otroligt gullig när hon pratar stockholmska, men jag är trots det lite besviken över att hon inte pratar skånska... Kanske skulle de skicka ner henne på bootcamp här över sommaren så vi kan lära henne?! 


Hundarna njuter av sommarvärmen, svalkar sig i dammen, för att sen gå i rabattera och sist ta en tur genom huset... 


Iris spanar in hundarna, och hundarna spanar in Iris. 


Jennie sitter på tork på altanen.


  

    

 

Pippi gnager.


Björken börjar slå ut.


Efter att Linda & Co åkt hem så kunde vi bara inte gå in. Det var så skönt ute. Vi hade en flaska champagne som stod i kylen som jag köpte när jag tog körkortet för någon vecka sedan. Då somnade jag ifrån den och sen har den väntat på ett bra tillfälle. Tyckte tillfället kom nu!

Jag vet att det är vitvinsglas, men jag tycker det är godare... Undrar vem som har bestämt det där om vilket glas som ska vara till vad...


Bubbel bubbel.




    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards