lurvtussarna

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Påskbilder

Av Crissi - 22 april 2011 23:42

Tänkte bjuda på lite bilder. Några från förra helgen och några från denna helgen. 

Det här underbara vädret blir man ju bara såå inspirerad och glad av! 


 

 

Påskfärger. 


Crazy miner! 


Busar! 


Var på påskmarknad förra helgen med massa fina saker. Blev så inspirerad att jag satte ihop ett eget arrangemang när jag kom hem.


Dessa bilderna är tagna förra veckan och jag skulle nog ha tagit nya, för nu har minipåskliljorna vuxit upp och slagit ut. 


Gjorde en liten ampel till herr Rosmarin också.


Blir lite rörigt när Crissi är i farten... 


Jennie har hittat en god pinne att flisa sönder. 


Ikväll blev det grillat. Mums! 

Andys syster, sambo och son samt två andra vänner var här på besök idag. 

Igår var Andys bror, sambo och dotter här också en sväng. Bra träning för lilla Pippi som inte träffar så mycket barn. Lilla Ellen är bara 9 månader, men Pippi var jätteduktig med henne! Pippi slickade henne i ansiktet när hon kröp rundor. 

Noel (2,5år) var först livrädd för hundarna när han kom hit, men Pippi var duktig med honom också. Hon hoppade inte på honom fast han sprang och skrek. Noel vande sig efter en sund och sen gick det fint. 

Det är så sjukt skönt att kunna vara ute hela tiden nu! Hoppas vi får många fina dagar framöver! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crissi - 20 februari 2013 15:34


 Hoppas på turen. Turen att vinna ett presentkort på Halmstad Hundsim. Ni kan också vara med. Klicka på bilden så kommer ni till tävlingen.      ...

Av Crissi - 5 februari 2013 15:54

Igår hade vi avslutning på platsliggningskursen för Hanna.  Kursen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade tänkt gå med både Jennie och Pippi. Men då kursen hamnade precis brevid ett IPO-gäng som låter VÄLDIGT mycket så blev det lite för bra...

Av Crissi - 25 januari 2013 22:18

Jag förstår inte riktigt varför en del hela tiden måste välja sida. Väljer man att gilla en sak så tycks det per automatik vara så att man måste ogilla motsatsen eller alternativen.    Så känner jag ibland med en del hundsporter som finns. Som nä...

Av Crissi - 19 januari 2013 01:20

Min hjärna känns helt seg just nu. Lite som att den badar i kolasås. Tyvärr känns den så allt oftare nu för tiden, vet inte om det har varit ovanligt mycket tankar som trängs i den eller om det är den här nya höga åldern som infann sig för ett par da...

Av Crissi - 18 januari 2013 00:29

I tisdags vilade vi, men igår var Pippi bra igen så på kvällen åkte vi på platsliggningskursen. Första passet körde vi hakan i backen när jag lämnar henne. Hon har haft en tendens att lägga den fint i backen när jag står vid henne, men sen lyfta när ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards