lurvtussarna

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Crissi - 1 april 2011 18:42

Är just nu en anings slut i huvudet så det blir inget långt blogginlägg denna gången. Får helt enklet berätta mer en annan dag. 

Men denna veckan har varit händelserik, framförallt denna dagen. 

Har idag varit iväg på clinic för Kenth Svartberg hela dagen, och det har varit jättespännande! Jag hade anmält att jag kunde vara demoekipage, och det blev vi också, jag och Pippi. Tänkte att det kunde vara bra träning för oss. 
Blev dock en aning nervös när jag insåg att det var ca 50 pers som skulle stå o titta på oss. Kan säga att det blev inte mycket sömn inatt. Jag var väldigt nervös först, men när vi väl kommit in en bit i arbetet så kändes det faktiskt riktigt bra. Jag är väldigt glad över att det går frammåt och att det inte är lika jobbigt längre.

Kenth var väldigt duktig och fick en lugn. Vi jobbade med linförigheten och fick så grymt bra hjälp. Jag och Pippi hittade verkligen en skön känsla och det kändes toppen!

Överlag så är jag så stolt över Pippi idag. Hon har skött sig över förväntan! Hon är ju inte allt för van vid sånt här. Det var supernyttigt!


Alla andra var också jätteduktiga, det var väldigt inspirerande att se alla! Massa trevligt människor var där också. Jättekul att träffa alla! :)


Drog runt dammsugaren ett varv när jag kom hem, tömde diskmaskinen och röjde i köket, nu tänker jag inte göra något vettigt mer idag. Ska bara njuta av mitt vin...


Just det, Jennie fick ett minipass också. Hon såg så taggad ut imorse när jag packade väskan och såg att något var på G. När hon inte fick följa med blev hon klart besviken. När vi kom hem var hon väldigt mycket på mig, mer än vanligt. Andy släppte ut dem, men hon ville bara in igen. Så hon fick träna lite och hon var sååå taggad. Det är så kul att se att hon fått sån lust. Älskar min gammeltant!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards