lurvtussarna

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Crissi - 10 mars 2011 14:37

Dax för ett bildinlägg, det var inte igår!! :) 
Blir dock inte bara hundbilder idag... 


Vårtecken i trädgården!
Det är så spännande att se vad som dyker upp, vi har ju inte en aning.


Det var de små liven som tittade upp ur jorden som fick mig att vilja fota lite. :)


 

Vårsolen fick mig även att vilja piffa till hundarna lite. Borstade, badade och fönade till Pippi lite. Pälsen fick sig ett besök av saxen också. Skabbräven blev lite vackare och luktade lite godare... Men säg den glädjen som vara för evigt!

Självklart så kommer det snöblandat regn och rabatterna blir härliga gyttjebad dagen efter. Suck!


I helgen som var så befann vi oss i Malmö (som jag skrev tidigare). 

När vi åkte dit var det vackert vårväder, inte så kul att befinna sig i en bil då, men jag fotade i alla fall lite från bilen. Inte det lättaste, men väldigt skoj! :) 


En bilbild. Några fåglar ovanför en åker. 


Framme i Malmö. 


När vi kom fram mötte Linda, Ellen och hundarna oss. Ellen är väl inbäddad! Lilla Ellen är ju bara så söt, så det går ju inte att låta bli att fota henne. 


Liten Ellen utanför vagnen. 


En Ellen som inte ser glad ut... (Önskar mig såå en blixt till min kamera så man slipper denna hemska!)


En mycket gladare och gullig Ellen!! :D 


Studerar varandra noga. (Här har Andyfotografen varit i farten.)


Tindra, gameltanten börjar bli grå om nosen. Får ju ha lite hundbilder med också. ;)






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards