lurvtussarna

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Specialbeställda prylar med mina bilder på!! :)

Av Crissi - 31 januari 2011 16:22

Jag har beställt saker med tryck på! 

En del av det har kommit och det är såå skoj!! 

Jag beställde framförallt visitkort och små adressetiketter. Etiketterna ska jag sätta på baksidan av de kort jag tillverkar och säljer bl a. (www.crissipyssel.bloggplatsen.se)


  


Men jag passade på att beställa lite kul saker med hundarna på också då de hade lite roliga erbjudanden. :) 


Det blev en kalender. Riktigt nöjd med den faktiskt! Bra tryck! 

På bilden ser ni februaribilden. Under bilden står det vem som är på den. Jag har även fyllt i några födelsedagar och satt små symboler till dem. Tänkte dela med mig av de andra månaderna också. 


Januari. Här är Pippi inte så gammal. Denna bilden har jag tagit hemma hos Mattias som har värsta bakgrunderna och blixtar och grejer. Inte alls avundsjuk.... ;) 


Jennie pryder Mars. Här sitter hon och filosoferar i skogen. 


April fick Dogge. Mer vild än tam! :) 


Även Jennie kan se rätt galen ut! Här pryder hon nu Maj. Har även beställt vykort med denna bilden. :) 


Juni är såklart en sommarbild. Den fick badfantasten Dogge pryda! 


Julibilden får Jennie och Pippi pryda med deras lek. 


Augustibilden är samma bild som är på pennan, musmattan och det vita blocket, som ni ser längre ner. Även den har jag tagit hos Mattias. 


Pippi, får och jag fick vara med på septemberbilden. 


Oktober, lite höstfärger och Dogge och Pippi med pinne. 


November, en snöbild på alla tre som leker så det yr. 


Och så sist, decemberbilden på Pippi och Dogge. 



Så blev det en penna, som jag hoppas få behålla... 


...För det står "Ta inte min penna!" på den. :) 

I bakgrunden är det Jennie och Pippi. 


  

Ett anteckningsblock med Pippi på framsidan. 


  

Även baksidan pryds av Pippi. :) 

Är så glad för det här blocket!!


  

En annan typ av block. 


En musmatta.


Och små post-it-lappar. 


Är så nöjd över mina saker!! :) 

Döskojiga!! Kommer kanske bli fler beställningar där, det är ju väldigt trevliga presenter. 


 
 
Elisabeth o de blå

Elisabeth o de blå

31 januari 2011 19:52

Fan vad coolt!!! Var har du beställt detta nånstans?

http://merlinomio.wordpress.com

 
Crissi

Crissi

31 januari 2011 22:59

Visst är det! :)
Från www.vistaprint.se fick något bra erbjudande som jag var tvungen att testa.
Idag kom en stämpel med min adress (som jag ska sätta på baksidan av kuvert), och vykort med Jennie på! Jätteskoj! :)

http://www.crissipyssel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crissi - 20 februari 2013 15:34


 Hoppas på turen. Turen att vinna ett presentkort på Halmstad Hundsim. Ni kan också vara med. Klicka på bilden så kommer ni till tävlingen.      ...

Av Crissi - 5 februari 2013 15:54

Igår hade vi avslutning på platsliggningskursen för Hanna.  Kursen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade tänkt gå med både Jennie och Pippi. Men då kursen hamnade precis brevid ett IPO-gäng som låter VÄLDIGT mycket så blev det lite för bra...

Av Crissi - 25 januari 2013 22:18

Jag förstår inte riktigt varför en del hela tiden måste välja sida. Väljer man att gilla en sak så tycks det per automatik vara så att man måste ogilla motsatsen eller alternativen.    Så känner jag ibland med en del hundsporter som finns. Som nä...

Av Crissi - 19 januari 2013 01:20

Min hjärna känns helt seg just nu. Lite som att den badar i kolasås. Tyvärr känns den så allt oftare nu för tiden, vet inte om det har varit ovanligt mycket tankar som trängs i den eller om det är den här nya höga åldern som infann sig för ett par da...

Av Crissi - 18 januari 2013 00:29

I tisdags vilade vi, men igår var Pippi bra igen så på kvällen åkte vi på platsliggningskursen. Första passet körde vi hakan i backen när jag lämnar henne. Hon har haft en tendens att lägga den fint i backen när jag står vid henne, men sen lyfta när ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards