lurvtussarna

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Crissi - 5 januari 2011 14:29

Var ute och gick en runda med Jennie igår. Hade henne lös i stort sett hela rundan. Utom när vi mötte en man med en en flatte, då kopplade jag henne. Det var nog tur, för när vi möttes så sa han "Ja, d e no bäst att du har hann i bann". "Va?" "De e bäst du har hann bunnen". 

Det tog ett tag innan jag fattade vad han menade. Gick i mina egna tankar och dessutom så hade han sån extrem bonnedialekt. :) 

Men men... När Jennie skuttade fritt så hängde jag kopplet bakom nacken, drog fram det, under armarna och satte fast haken i kopplet bakom ryggen. Inte så bra förklaring kanske, men jag hoppas ni förstår. Det sitter bra där så man kan busa och leka utan att tappa det. 

Så när jag kom hem så hade jag glömt att det satt där, hände av mig jackan och tänkte inte på det. 


Sen på kvällen åkte jag och Andy till MAXI och handlade. Tog på mig jackan då och det var lite småbråttom så jag såg ju inte att det hängde kvar där. Så jag gick runt där på MAXI med mitt läderkoppel runt mig. Såg ju dökonstigt ut! Kanske lite kinky?

När jag skulle ut med hundarna idag och skulle ta på mig jackan så såg jag att kopplet hängde där. Frågade Andy om han inte sett det igår. Det hade han gjort! Frågade honom varför han inte sagt till mig!? Han trodde det var någon imagegrej... typ som en halsduk! Ehh... ?! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards