lurvtussarna

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Crissi - 16 oktober 2010 02:15

Kan inte sova...

Får alltid så många ideér på natten. Varför kan jag inte få dem på dagarna?

Gillar iof natten. Det är så tyst och skönt. Det ända som låter är akvariet som porlar lite. Fast jag kan vara lite mörkrädd så är det skönt med mörkret, precis som att ögonen eler sinnena får vila lite. Eller ja, vila och vila, jag kommer ju som sagt på en massa bra ideér på nätterna och jag kan ju inte låta bli att scrappa lite. Har gjort några nya julkort, några hundkort, ett beställningskort och en liten gåva. De kommer väl upp i andra bloggen (www.crissipyssel.bloggplatsen.se) så småningom...


Imorgon ska jag på scraploppis. Ska bli spännande. Har aldrig varit på en sådan innan. Kanske blir det något litet fynd!?


På söndag ska jag och Jennie på kurs. Ska bli såå kul!! Ska bli roligt att hitta på något med bara Jennie. Har länge tänkt att jag vill damma av våra gamla lydnadskunskaper och ge oss ut på tävlingsplanen igen.

Ett tag tränade vi en del och kom igång bra, men den sista tiden har jag verkligen inte haft någon inspiration alls! Har blivit väldigt lite träning, och när jag väl tänkt att jag verkligen borde träna och försökt ta tag i det så har det blivit väldigt oeffektiv och rätt dålig träning.

Så det ska bli såå kul att komma iväg på söndag och få massa ny inspiration och kunskap. Vi ska ha så rysligt bra instruktörer också som är så peppande. Samma som jag gick valpkursen med Pippi för.

Längtar!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards