lurvtussarna

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Crissi - 15 oktober 2010 02:15

Satt och pillade med Pippi på trimbordet en dag. Tänkte inte alls fota då jag hade rysligt dåligt ljus. Men så blev jag sugen på att ta en bild när hon fångar godis, hon är så duktig på det. Så kvaliten är inte den bästa, men ni får se ändå. Tror jag ska ta om bilderna någon dag, hade varit kul att få till dem riktigt bra. :)


  

"-Här kommer godisen, fixera den med blicken..."


  

"-...och fånga den!"



Av Crissi - 15 oktober 2010 02:02

   Bjuder på lite bilder från senaste rallytävlingen. Tyvärr tog batteriet slut i kameran så det blev bara bilder på mig och Dogge, inga på Jennie (men det finns filmat istället).

Det är Andy som sitter bakom kameran. :)


Efter att ha tragglat, tragglat och tragglat så är vissa sättanden raka! Woho! Då blir man glad! :) Innan satt han alltid en meter bakom eller ut åt sidan och 90grader snett. 


När han även lägger sig (nästan helt) rakt efter att ha suttit så blir man ju nästan tårögd. :P   


Någon tycker visst att det är dax för belöning tror jag! Hihi...


 

Den här bjuder vi på, vet inte riktigt vem av oss som ser mest löjlig ut... Men man får ju använda hur mycket kroppsspåk man vill i rallylydnaden (man SKA tom ha ett mjukt och tydligt kroppsspråk). Här vill jag ha med mig honom i sidosteget. :)


    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards